Harian Metro Online

Harian Metro Online | Sinar Harian | Berita Harian Online | Berita Semasa | beautifulnara |

Servis Membuat Akaun Adsense Fully Approved

Assalamualaikum, salam sejahtera dan  salam perkenalan.Terlebih dahulu saya ucapkan terima kasih kerana sudi singgah ke blog ini.Jika tidak keberatan follow lah sekali :).Berbalik kepada topik utama saya ingin membuka servis membuat akaun adsense fully appoved.

sebelum itu,sebagai seorang blogger pasti setiap dikalangan anda memasang pelbagai jenis ads pada blog anda terutamanya nuffnang.Biasanya nuffnang paling mudah berbanding ads  lain yang memerlukan pelbagai syarat ketat untuk applynya.
Namun seperti anda sedia maklum nuffnang agak kedekut untuk memberi eaning kepada para blogger bukan senang untuk mendapatkan eaning dari nuffnang.Jadi jika anda ingin menjana wang dari blog saya mencadangkan anda beralih kepada adsense.Terbukti adsense adalah lubuk duit.

Jangan risau jika anda tidak tahu dimana tempatnya untuk apply adsense anda berada di laluan yang betul saya membuka servis apply akaun adsense fully appoved.Apa beza akaun adsense biasa dengan fully appoved? 

Akaun biasa
walaupun anda telah ada akaun adsense samada anda buat sendiri atau upah orang adsense akan reviuw dahulu di blog anda adakalanya selepas direviuw adsense tidak meluluskan ads anda.Saya telah apply lebih dari 3 kali jenis akaun ini namun selepas direviuw oleh adsense blog saya tidak lulus :(

Akaun Fully Approved
akaun jenis ini sepenuhnya diluluskan tanpa adsense reviuw blog anda.Masuk kali ini saya dah 3 kali apply dan lulus kali pertama dan kedua di banned kerana terklik iklan sendiri Namun saya tidak berputus asa terus dan terus mencuba.Rupa-rupanya domain saya http://www.puteraizman.com telah dibanned oleh adsense jadi saya tiada pilihan selain membuat blog baru ini.

Blog ini masih baru tidak sampai sebulan.Saya telah create blog ini awal bulan 3 tahun 2013 namun telah berjaya mendapat eaning dari adsense walaupun tidak banyak syukurlah dari tidak dapat apa-apa langsung


 berikut eaning dari blog ini


 *di eaning diatas adalah dalam bentuk usd nak tahu jumlah Ringgit Malaysia silakan  darab dengan RM3.00



Trafik blog ini tidaklah kencang setakat 1000-5000 pelawat sehari tapi oklah kan?setengah blog trafik lagi kencang hingga mencecah 18000-500000 sehari trafik bayangkan income diorang. 

Terlebih dahulu saya sebagai agen sahaja.Bukan saya yang create adsense namun jika tidak menjadi saya akan pulangkan wang anda 100%

update terkini 12/5/2013

blog info infoterbaikk.blogspot ditukar ke blogterbaikk.blogspot kerana ada masalah yang tidak dapat dielakkan pendapatan adsense meningkat dari semasa ke semasa

untuk pendapatan bulan 4 771.40 usd jika didarabkan dengan duit Malaysia
                          771.40usd X RM3.00=RM2314.20


Alhamdulilah boleh la settle bil-bil,sewa rumah,ansuran kereta dan banyak lagi.Anda bila lagi?mungkin lebih dari saya sekarang 










Setakat ini dah ada seorang yang apply Adsense dengan saya cuba korang terjah blog dia http://mygempaq.blogspot.com/  tengok iklan adsense banyak sampai nak baca info pun tak berapa jelas :) yang penting masyuk....

Antara Pelanggan Yang Mengambil Servis ini

jika anda berminat ikuti beberapa step dibawah
1) untuk memudah urusan anda add saya di Facebook Putera izman sebelum 
    Itu pm saya dahulu akaun adsense takut saya tak appoved friend

2) Jika saya tidak reply pm anda sila mesej saya ditalian 017-2922316



 
Copyright © 2014 Harian Metro Online - All Rights Reserved
Template By Catatan Info