Harian Metro Online

Harian Metro Online | Sinar Harian | Berita Harian Online | Berita Semasa | beautifulnara |

TERKINI!!! Pelajar Sekolah SKAB Fitri Aida Diculik Dua Orang India

Jenayah culik semakin menjadi-jadi Malaysia kini umpama seperti negara-negara mundur seperti India.Jika di india rakyatnya ada yang diculik oleh individu untuk menjual organ dalaman.Kini Di Malaysia jenayah tersebut mula menular di sini.

Namun admin masih kecewa melihat sikap ibu bapa yang mengambil mudah dan sambil lewa tentang kanak-kanak.Adakalanya shoping hingga leka memerhati anak-anak.Bukan itu sahaja bahkan ada juga ibu bapa leka berfacebook hingga menyebabkan anak mudah diculik oleh penjenayah.
 
gambar adik aida yang diculik
 Namun pada hari ini satu berita yang mengejutkan apabila pelajar perempuan darjah tiga Fitri Aida telah diculik oleh 2 lelaki india yang bersekolah di SKAB Slim River.Namun lelaki india ini telah berjaya ditahan pihak berkuasa

Penculik berjaya ditangkap ketika melanggar kereta pihak polis.Apapun tahniah kepada pihak polis kerana berjaya menahan pihak penjenayah ini secepat mungkin.

 

Kerajaan perlu mencari jalan untuk mengatasi masalah penculikan anak-anak ini.Bukan hanya dengan kata-kata syukur Malaysia Aman...tetapi buktikan dengan mengenakan hukuman yang setimpal kepada penjenayah ini.
 



 
Copyright © 2014 Harian Metro Online - All Rights Reserved
Template By Catatan Info