Harian Metro Online

Harian Metro Online | Sinar Harian | Berita Harian Online | Berita Semasa | beautifulnara |

Petua Untuk Menerokai Titik Rangsang Isteri

Bagi pasangan yang baru atau yang lama berumahtangga info ini sangat berguna untuk anda sebagai seorang muslim sebelum berjimak kita diharuskan untuk memastikan pasangan telah bersedia sebelum berjimak bukan terus terkam seperti harimau kelaparan jadi admin ingin kongsikan petua untuk menerokai titik rangsang isteri yang perlu para suami tahu

1. Jika seorang wanita berkulit putih tempat berahinya pada kedua belah pipi.
2. Jika kulitnya Mambang Awak (yakni tidak kuning dan tidak hitam) tempat berahinya pada kedua mata atau buah dadanya. Ciumlah tempat tersebut, waktu datangnya berahi setelah larut malam.
3. Jika kulitnya kuning tempat berahinya di kedua alis, ciumlah tempat tersebut, berahinya muncul pada jam delapan malam.
4. Jika kulitnya kuning langsat, tempat birahinya pada paha kanan, rabalah tempat tersebut, birahinya muncul pada jam tiga.
5. Jika kulitnya kuning kehijauan, tempat berahinya pada kedua bahunya, peluklah tempat tersebut, berahinya muncul jam delapan malam.
6. Jika kulitnya hitam, tempat berahinya di peha kiri, rabalah tempat tersebut berahinya muncul pada jam delapan malam.
7. Jika kulitnya hitam manis, tempat berahinya di kedua telinga ciumlah tempat tersebut, bira hinya muncul pada jam delapan malam.
(Sumber dari Kitab Jawa Klasik “Bataljemur Adammakna” )

petua ini hanya untuk suami isteri sahaja admin tak menghalalkan ilmu ini digunakan ke atas pasangan anda yang tidak sah.Ingatlah azab Allah sangat berat 

sumber: ENSAIKLOPEDIA PETUA MELAYU LAMA

 
Copyright © 2014 Harian Metro Online - All Rights Reserved
Template By Catatan Info