Harian Metro Online

Harian Metro Online | Sinar Harian | Berita Harian Online | Berita Semasa | beautifulnara |

Video Kerana Cinta Lelaki Ini Sanggup Kahwin Dengan Mayat Kekasihnya

Manusia boleh saja berencana namun tetaplah Tuhan yang menentukan, seperti halnya pasangan kekasih Thailand yang telah menjalin hubungan selama 10 tahun. Chadil Deffy yang juga dikenal sebagai Deff Yingyuen dan kekasihnya Anne Kamsook telah merancang untuk berkahwin, namun ajal telah memisahkan mereka.


Seperti yang dipetik  Huffington Post, Kamsook meninggal dalam sebuah kecelakaan. Yingyuen yang merasa bersalah karana belum sempat mewujudkan impian mereka untuk menikah, mencuba mewujudkannya dengan berkahwin  mayat kekasihnya tersebut.


Pattaya Daily News menulis, pasangan Yingyuen dan Kamsook bertemu di Eastern Asia University, Thailand, 10 tahun lalu. Video dan foto mengenai pernikahan aneh Yingyuen ini pun tersebar di Facebook dengan cepat dan mendapatkan banyak komen dari pengguna akaun tersebut.


Video Perkahwinan Pasangan Tersebut






Salah seorang rakan pengantin, Onsiri Pravattiyagul menulis di bahagian opini Bangkok Times mengenai pernikahan itu. "Dia merasa belum melakukan apa-apa untuk kekasihnya selama 10 tahun ini. Sebelum kekasihnya meninggal karena kecelakaan, kekasihnya itu sudah diminta untuk dikahwinkan. Tapi dia memilih menunda perkahwinan itu,"itulah isi hati  yang menyebabkan perkahwinan aneh tersebut.
 
Copyright © 2014 Harian Metro Online - All Rights Reserved
Template By Catatan Info