Harian Metro Online

Harian Metro Online | Sinar Harian | Berita Harian Online | Berita Semasa | beautifulnara |

Serius!! gambar-gambar pasangan Songsang Ini Boleh Menyebabkan Anda Termuntah

Di luar sana, tak dapat dinafikan terdapat ramai individu bernafsu songsang namun masih mempunyai rasa malu apabila berusaha menyembunyikan perkara tersebut daripada pengetahuan orang lain kerana tahu ia tidak betul dan melanggar hukum agama.

Kalau ada yang mahu menunjuk kebahagiaan hidup bersama kekasih sejenis pun, mereka masih hati-hati apabila gambar intim bersama pasangan sesat hanya dikongsikan di laman sosial tertutup.
syafiq2

Namun remaja Melayu beragama Islam dan berasal dari negeri Serambi Mekah di bawah  ini nampaknya mempunyai ketebalan muka luar biasa apabila tidak kisah beraksi romantik dan mesra dengan kekasih sama jantina lalu memuat naik di Facebook miliknya untuk tatapan semua orang.
syafiq3

Apa yang kami pelik, ramai kawannya ikut sama sengal apabila menekan LIKE dan memuji gambar yang boleh membuatkan manusia normal muntah sebagai ‘sweet’ malah mendoakan kebahagiaan mereka (pengsan).
syafiq4
syafiq5

Kalau kami yang tak kenal remaja ini pun terbuntang biji mata dan mengusap dada istighfar melihat aksi manja dia bersama ‘cik abe’ bagaimana agaknya reaksi mak ayah dia kalau dapat tahu?

Sumber : mynewshub
 
Copyright © 2014 Harian Metro Online - All Rights Reserved
Template By Catatan Info