Harian Metro Online

Harian Metro Online | Sinar Harian | Berita Harian Online | Berita Semasa | beautifulnara |

Tangan Pelajar Perempuan Dalam Seluar Teman Lelaki Ketika Dicekup

Memalukan!! Seorang pelajar pompuan ditangkap bersama pasangannya ketika melakukan perbuatan tak bermoral ditangga sebuah sekolah..Kejadian berkenaan disedari oleh guru sekolah terbabit melalui aduan yang diterima..

Ketika ditangkap, pasangan pelajar terbabit sedang melakukan aksi ringan-ringan dan tangan pelajar pompuan terbabit sedang berada didalam seluar pasangannya..Bagi gua, ini menunjukkan bahawa keruntuhan akhlak dikalangan remaja sekolah kini berada ditahap yang membimbangkan..

Kalau dah tepi tangga sekolah sendiri pun dorang sanggup beromen, cuba bayangkan apa yang couple tu boleh buat kalau dorang berada dalam bilik? Hancur beb!!!So.., nak salahkan sapa kalau perkara macam ni terjadi beb..? Nak salahkan kerajaan? Salahkan pemimpin atau salahkan masyarakat?

Sebenarnya, gua berpandangan bahawa perkara-perkara macam diatas tu dapat dielakkan jika didikan dari rumah serta kawalan oleh ibubapa dititikberatkan..Kalau dirumah sendiri pun tak diajar agama dan batas-batas kemanusiaan, jangan haraplah anak-anak kita akan jadi manusia bermoral beb..

Dan kalau kawalan dari ibubapa sendiri tak ada untuk mengawal perangai anak-anak diluar rumah, jangan mimpilah generasi muda kita akan jadi generasi yang ada jati diri..

Renung-renungkanlah yee…


sumber:www.kualalumpurpost.net
 
Copyright © 2014 Harian Metro Online - All Rights Reserved
Template By Catatan Info