Harian Metro Online

Harian Metro Online | Sinar Harian | Berita Harian Online | Berita Semasa | beautifulnara |

Info Perkahwinan | Perkara-Perkara Yang Isteri Perlu Buat Sebelum Setub*h

Apakah wanita Melayu tidak pandai ? Atau pun, apakah isteri kita tidak pandai‘ buat seks’ ?Semuanya itu adalah alasan semata-mata.Seandainya perempuan Melayu atau isteri kita di rumah pandai melayani kehendak suaminya, saya rasa kehebatan dan kehangatan wanita Melayu akan tersohor dan mengasyikkan.

Disini saya ingin perturunkan beberapa petua yang harus dibaca dan diamalkan oleh setiap orang yang bergelar – wanita Melayu, Isteri dan Perempuan.

Dirumah makan malam lebih awal 1 atau 2 jam sebelum setubuh.

No.1: Siapkan Diri anda sekurang-kurangnya satu jam sebelum hubungan kelamin dengan mandi,berus gigi, cuci mulut dan cuci faraj dan pakai pakaian seksi yang nipis dan menghairahkan serta pakai sedikit bauan halus dan lembut.

No 2: Goda Suami: Godalah suami anda sebaik mungkin dengan duduk disini suami. Jika suami kelihatan malas, usik dia sehingga menaikkan berahi dengan aksi-aski menarik anda, katakan;’ kononnya seperti perempuan siam’. Apa salahnya kan ini suami anda yang sah dan perkara yang anda lakukan ini adalah halal dan sunnat !

No.3: Jangan sekali-kali menanti pelukan suami anda. Anda adalah seorang isteri, seorang wanita yang harus mengoda suami anda. Anda harus memberi semua yang terbaik yang ada pada diri anda untuk suami anda, anda mahu suami sentiasa ingat dan sayangkan anda.

Nah ! lakukan apa saja yang anda fikir dapat mengoda suami anda, lakukan sekarang, jangan biarkan perempuan lain mencuri pandangan suami anda !Jangan malu, Jangan takut dan jangan Malas. Itu semua adalah nasihat syaitan.

Kalau dia masih duduk di kerusi, anda himpitkan diri anda dekat-dekat dia, usik si ‘ anu’ dia, kalau dia angkat tangan anda ketepi, anda himpitkan dia kuat-kuat, jika dia masih tidak respon, bisikkan pelahan-lahan ditelinganya untuk ke kamar, lihat TV di kamar dan jika dia masih gagal untuk bangun, pelahan-lahan tarikkan tangannya dan letakkan tangannya ke’anu’ anda.

Tidak dinafikan ada lelaki liat ‘buat seks’ dengan isteri namun anda harus bersabar, kerana kadang-kadang ’suami’ anda ini sememangnya ‘tidak ganas’ dan ‘dianggap ’suami berjurus’ [civic] – bersabarlah.

sumber
 
Copyright © 2014 Harian Metro Online - All Rights Reserved
Template By Catatan Info