Harian Metro Online

Harian Metro Online | Sinar Harian | Berita Harian Online | Berita Semasa | beautifulnara |

Anak Lelaki Berusia 15 Tahun Perk0sa Ibu Sendiri Selepas Menonton Filem Blue

Harian Metro - Disebabkan terlalu kerap menonton video lucah, remaja 15 tahun tergamak melakukan perbuatan keji terhadap ibunya sendiri, dengan tidak perasaan malu inilah pengakuan remaja lelaki tersebut.

Kuala Lumpur – Rabu lalu Pihak Polis menahan seorang remaja lelaki berusiah 15 tahun selepas dipercayaai merogol ibunya sendiri.Timbalan Ketua Jabatan Siasatan Jenayah Ibu Pejabat Polis Kontenjen Kuala Lumpur, Asisten Komisioner Khairi Ahrasa Berkata, kejadian itu berlaku di rumah mangsa di Cheras di sini.

Menurutnya, dalam kejadian itu, ibu mangsa yang bekerja sebagai pelayan di sebuah pusat hiburan pulang dalam keadaan mabuk sebelum tertidur di bilik anaknya.“Wanita itu mendakwa tersalah tidur di bilik anaknya selepas pulang kerja dalam keadaan mabuk.

Selepas beberapa jam tertidur, dia menyedari anak lelakinya dalam keadaan bogel di atasnya,” katanya kepada pemberita di sini pada rabu lalu.Khairi memberitahu, terkejut dengan tindakan anaknya, mangsa bertindak memukul remaja terbabit sebelum membuat laporan polis.

“Siasatanawal polis mendapati, sebelum merogol ibunya, suspek telah melayan beberapa bahan lucah menerusi telefon bimbitnya.“Suspek telah ditahan selepas laporan polis dibuat, manakala mangsa dihantar ke Pusat Perubatan Universiti Kebangsaan Malaysia (PPUKM) untuk pemerikassn lanjut. Kes ini mengikut Syksen 376 Kanun Kesikasaan.

http://eberita.org
 
Copyright © 2014 Harian Metro Online - All Rights Reserved
Template By Catatan Info