Harian Metro Online

Harian Metro Online | Sinar Harian | Berita Harian Online | Berita Semasa | beautifulnara |

Video : Wanita Ini Mempunyai 2 Kem@luan

harian metro | Hazel Jones, wanita cantik berambut perang dengan senyum manis menceritakan pengalamannya dua kali hilang dara. Wanita 28 tahun itu dilahirkan dengan keadaan fisiologi super jarang yakni mempunyai dua faraj dalam satu tubuh.
 

Ajaibnya lagi, faraj miliknya mempunyai dua jalur rahim yang juga berasingan. Keadaan ini tidak pernah ditemui menimpa wanita mana-mana sebelum ini. Awal mula Hazel mengetahuinya tatkala teman wanita merasa aneh pada kawasan alat sulitnya ketika berhubungan seks. Selepas itu berunding pada doktor pakar.


Dr. Dawn Harper yang memeriksa Hazel menyebutkan keadaan wanita itu sangat luar biasa. Hazel yang sebelumnya ditawarkan melakukan pembedahan menghilangkan satu faraj miliknya menolak melakukannya. Hazel juga menceritakan kejadian unik pada masa remaja, masa itu ia pertama kali haid dan merasa bingung harus memasukan tisu wanita di lubang sebelah mana.


Saat bertanya pada temannya, Hazel dikatakan aneh sebab salah mengertikan dengan lubang dubur. Walaupun begitu, Hazel merasa bersyukur dengan mempunyai dua lubang kelamin terutama saat berhubungan intim. Hanya saja, Hazel sedikit bimbang saat hamil, ia merasa cemas dengan kelahiran buah hatinya keluar melalui lubang faraj yang mana. Demikian dilansir dari Daily Mail.

sumber: gabancomel
 
Copyright © 2014 Harian Metro Online - All Rights Reserved
Template By Catatan Info