Harian Metro Online

Harian Metro Online | Sinar Harian | Berita Harian Online | Berita Semasa | beautifulnara |

Suami Menyesal Angkara Cemburu Buta Isteri Tercinta Diceraikan Dengan Talak 3

Kuala Lumpur: “Walaupun menangis air mata darah sekali pun, tidak mungkin saya akan mendapat semula isteri. Angkara cemburu buta saya tergamak melafazkan cerai talak tiga kepada dia,” kata seorang lelaki yang hanya ingin dikenali sebagai Razak, 27, meluahkan kesilapan dilakukannya.

Menurutnya, dia mengakui sikap panas baran sukar dibendung sejak mereka berkahwin setahun lalu dan pantang berlaku perselisihan faham, mereka pasti bertengkar dan kadangkala dia memukul isterinya yang dikenali sebagai Zura berusia 26 tahun.

“Saya sedar kesilapan ini kerana saya sudah kehilangan isteri tercinta dan mustahil kami akan dapat kembali bersama.

“Semuanya berpunca selepas berlaku salah faham selepas saya menyangka dia berlaku curang selepas melihat lelaki tidak dikenali berada di dalam rumah kami di Ampang ketika saya pulang dari tempat kerja,” katanya.

Razak berkata, kejadian itu berlaku awal Disember lalu ketika dia pulang ke rumah jam 6 petang dan terkejut melihat seorang lelaki tidak dikenali di ruang tamu bersama isterinya.
 
Copyright © 2014 Harian Metro Online - All Rights Reserved
Template By Catatan Info