Harian Metro Online

Harian Metro Online | Sinar Harian | Berita Harian Online | Berita Semasa | beautifulnara |

Gadis diperkosa bapa saudara iblis

Kerteh: Helah seorang lelaki meminta anak saudaranya berusia 14 tahun mengambil telefon bimbit dalam bilik tidurnya berjaya memperdaya remaja berkenaan sebelum dirogol lelaki terbabit.

Kejadian dikatakan berlaku pada awal bulan ini ketika mangsa yang tidak bersekolah mengunjungi rumah lelaki terbabit yang berusia 45 tahun, di Kampung Labohan, di sini, kira-kira jam 3 petang.

Sumber berkata, sebelum kejadian, lelaki terbabit yang bekerja sebagai buruh meminta mangsa mengambil telefon bimbit yang kononnya ditinggalkan dalam bilik tidurnya.

Namun, selepas beberapa minit mangsa gagal menemui telefon berkenaan, lelaki terbabit dikatakan menyusuri anak saudaranya ke bilik berkenaan kononnya untuk mengambil sendiri peranti komunikasi itu.

Sumber berkata, sebaik memasuki bilik, lelaki berusia 45 tahun itu tanpa berfikir panjang terus mendakap dan merebahkan mangsa di atas katil dan merogolnya.

“Terkejut dengan tindakan lelaki terbabit, mangsa cuba melawan bagi mengelak dirogol, tetapi tidak berjaya,” katanya.

Ketika kejadian, mangsa dikatakan hanya tinggal berdua dengan lelaki terbabit di rumah berkenaan kerana ibu saudaranya tiada di rumah.

Selepas melampiaskan nafsu, lelaki terbabit mengugut mangsa supaya tidak menceritakan kejadian itu kepada keluarga atau ibu saudaranya.

Bagaimanapun, peristiwa hitam itu sering menghantui mangsa menyebabkan mangsa yang tidak tahan menanggung derita memaklumkan kejadian itu kepada keluarga sebelum membuat laporan di Balai Polis Kerteh, di sini, pagi kelmarin.
 
Copyright © 2014 Harian Metro Online - All Rights Reserved
Template By Catatan Info